Uvjeti dostave

Način dostave:

Dostavu naručenih proizvoda obavljamo putem kurirske službe IN TIME d.o.o.
Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.
Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske.
 Cijena dostave:
Za sve narudžbe dostava se naplaćuje po važećem cjeniku kurirske službe sukladno težini proizvoda.

Napomena:

1. Besplatna dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala
2. Unos u stan ili montaža nije moguća osim ako nije drugačije dogovoreno ili dodatno plaćeno po predračunu kod kupnje proizvoda sa našim prodajnim odjelom.

Rok dostave:

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili u prostore stanovanja, prema prethodnom dogovoru.
Dostavu obavljamo u najkraćem mogućem roku, (ovisno o mjestu dostave) osim proizvoda za koje je kupac posebno obavješten o roku i načinu isporuke. 
 Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.Ukoliko dostava  kasni ili probije ugovorene rokove zbog raznih situacija i problema na koje trgovina AD ASTRA-PROMET d.o.o. ne može utjecati (viša sila, izgubljeni predmet, problem kod uvoza, distribucija robe iz drugih zemalja, predmet poslan na krivu adresu, zakašnjela pošiljka ) kupac nema pravo teretiti našu tvrtku za bilo kakvu naknadu štete zbog kašnjenja isporuke i prihvaća kašnjenje razumnog  roka od 10 dana, nakon kojeg može zatražiti povrat novca.

Obveze kupca:

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Trgovini AD ASTRA-PROMET bez isporuke kupcu i sl.) Trgovina AD ASTRA-PROMET ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.


VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!